Et smil

Et smil kan varsle glede,
Men ikke være en slede,
Et smil kan være trist,
Et smil du gav meg sist.

Et smil en avskjed kan være,
Det beste smil er fra deg min kjære,
Et smil kan være kan være søtt,
Å alltid smile kan være sprøtt.

Et smil en velkomst kan være,
Spesielt for deg min kjære,
Et smil kan komme for sent,
Et smil kan være pent.

Et smil kan være takk for sist,
Et smil kan være list,
Et smil kan en krig stoppe,
Det kan få et hjerte til å hoppe.

Et smil det kan tigge
Du kan smile og samtidig ligge
Et smil kan redde verden,
Det kan berge ferden.

Et smil kan forsure ditt sinn,
Vil du for alltid være min,
Ditt smil kan hele meg min kjære,
Jeg vil for alltid din være.

Tore L Gabrielsen 28.05 2010

Om toreluga (Tore L. Gabrielsen)

Hei, jeg skriver dikt og mye annet. her er et av diktene jeg har skrevet. Ikke alle diktene har samme tema, for temaene varierer svært mye. *** En homo det er jeg * En homo det er jeg, Er du mannen for meg, Du er ganske ung, Du er ikke for tung, * Du smiler til meg, Og jeg smiler til deg, Meg vil du gjerne ha, Du gjør meg så gla, * Jeg stryker ditt lyse hår, Jeg føler meg sår, Hvem er du min venn, Vil du komme til mitt hjem, * Jeg savner å ha deg nær, Jeg har deg så kjær, Du vil fylle mitt hjerte, Du vil fjerne min smerte, * Du vil gjøre meg hel, Du vil berge min sjel, Du er mitt store savn, Du vil lede meg i havn. Vennlig hilsen Tore L. Gabrielsen
Dette innlegget ble publisert i dikt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

