Jimmy det var et svik

En ny utsprungen blomst du er,

Jeg hadde deg så kjær,

Jeg ønsket å være deg nær,

Skulle ønske du var her.

*

Ingen kan måle seg med deg,

Du er den beste for meg,

Avstanden mellom oss er stor,

Derfor ville jeg komme dit du bor.

*

Du var min elskede og jeg har deg kjær,

Mitt største ønske er å ha deg her,

Fortsatt er du min hjertens kjære,

Å kjenne deg ville jeg lære.

*

Min kjære vi kunne vært nær,

Min elskede jeg har deg svært kjær,

Min kjære jeg ville være hos deg,

Min elskede du ville ikke være hos meg.

*

Du har funnet en annen mann,

Er du lykkelig med han,

Min kjære Jimmy elsker han deg,

Elsker han deg mer enn meg.

*

Vil du finne lykken med han,

Eller vil han forlate deg i skam,

Kan han gi deg mer enn jeg,

Kan han elske deg som meg.

*

Min kjære Jimmy et svik det var,

Du var sammen med en annen kar,

Mens du sa du elsket meg,

Hva var jeg egentlig for deg.

*

Ensom sitter jeg igjen her,

Hvorfor har du meg ikke kjær,

Hvorfor svek du meg,

Jeg som er så glad i deg.

*

Jimmy får jeg aldri vite det,

Drar du bare av sted,

Vil du aldri fortelle det,

Er du lei for at du lot det skje.

*

Min kjære Jimmy du elsker ikke meg,

Likevel vet du at jeg er så glad i deg,

Og jeg ønsker deg lykke til,

Jeg håper også du lykken finne vil.

Om toreluga (Tore L. Gabrielsen)

Hei, jeg skriver dikt og mye annet. her er et av diktene jeg har skrevet. Ikke alle diktene har samme tema, for temaene varierer svært mye. *** En homo det er jeg * En homo det er jeg, Er du mannen for meg, Du er ganske ung, Du er ikke for tung, * Du smiler til meg, Og jeg smiler til deg, Meg vil du gjerne ha, Du gjør meg så gla, * Jeg stryker ditt lyse hår, Jeg føler meg sår, Hvem er du min venn, Vil du komme til mitt hjem, * Jeg savner å ha deg nær, Jeg har deg så kjær, Du vil fylle mitt hjerte, Du vil fjerne min smerte, * Du vil gjøre meg hel, Du vil berge min sjel, Du er mitt store savn, Du vil lede meg i havn. Vennlig hilsen Tore L. Gabrielsen
Dette innlegget ble publisert i dikt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

