Dikt: En melding fra to gutter

Fikk en melding på You Tube fra to gutter

hei vi er to gutter i fra Halden i Østfold, vi liker virkelig diktene dine

og lurte på om du kunne laget et dikt om oss 2?

hobbyen våres er å skate, vi er to brødre på 16(Steffen) og 14 år(Cato)

vær så snill og svar, hoper du tar utfordringen😉

og denne meldingen resulterte i dette diktet.

En melding fra to gutter

 

Det var en rolig dag,

Jeg satt i godstolen i behag,

Sjekket e-posten min,

Var det noe fra en kjær og fin.

 

Nei You Tube meg en melding sendte,

Jeg kunne post i innboksen hente,

To gutter fra Halden sendte meg et ønske,

På hva de ville du sikkert vil pønske.

 

De sa de likte mine dikt,

Det er jo flott å bli likt,

Kunne jeg skrive et dikt om dem,

Tja jeg ville jo ikke være slem.

 

Inspirasjon trenger jeg for å skrive,

Uten den kan jeg bare pennen hive,

Men brevet det gav meg dette,

Slik at jeg nesten fra stolen ville lette.

 

Hobbyen til guttene det er å skate,

Etter hva det betyr jeg måtte leite,

Steffen og Cato som brødre er,

Håper dere liker dette diktet her.

 

Om toreluga (Tore L. Gabrielsen)

Hei, jeg skriver dikt og mye annet. her er et av diktene jeg har skrevet. Ikke alle diktene har samme tema, for temaene varierer svært mye. *** En homo det er jeg * En homo det er jeg, Er du mannen for meg, Du er ganske ung, Du er ikke for tung, * Du smiler til meg, Og jeg smiler til deg, Meg vil du gjerne ha, Du gjør meg så gla, * Jeg stryker ditt lyse hår, Jeg føler meg sår, Hvem er du min venn, Vil du komme til mitt hjem, * Jeg savner å ha deg nær, Jeg har deg så kjær, Du vil fylle mitt hjerte, Du vil fjerne min smerte, * Du vil gjøre meg hel, Du vil berge min sjel, Du er mitt store savn, Du vil lede meg i havn. Vennlig hilsen Tore L. Gabrielsen
Dette innlegget ble publisert i dikt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

