Dette diktet er inspirert av at nocture11 la inn en kommentar til diktet ‪Terror USA på min You Tube kanal http://www.youtube.com/toreluga/

Han skrev: ikke lag mer dikt du er sykt stygg btw.

Han skrev ikke lag mer dikt du er sykt stygg

Han skrev ikke lag mer dikt,

Ja det er sikkert noe han ville likt,

Sa det var fordi jeg var sykt stygg,

Om at han er annerledes må han ikke være trygg.

  **

Mener han at bare pene folk dikt skal skrive,

Og at resten diktene sine kan hive,

Da ville vi få svært få flotte dikt,

Er det noe vi andre ville likt.

  **

Nei at bare de pene kreative skal være,

Er nok en tanke som bare er for de sære,

La kreativiteten blomstre fritt,

Sett dere alle sammen ned og skriv dikt.

 **

Nei det beste ville vært om han hadde holdt kjeft,

Og at han på internett hadde vist litt bedre teft,

Å slenge med kjeften på internett er ikke lurt,

Det kan jo ende med noe som oppleves surt.

Om toreluga (Tore L. Gabrielsen)

Hei, jeg skriver dikt og mye annet. her er et av diktene jeg har skrevet. Ikke alle diktene har samme tema, for temaene varierer svært mye. *** En homo det er jeg * En homo det er jeg, Er du mannen for meg, Du er ganske ung, Du er ikke for tung, * Du smiler til meg, Og jeg smiler til deg, Meg vil du gjerne ha, Du gjør meg så gla, * Jeg stryker ditt lyse hår, Jeg føler meg sår, Hvem er du min venn, Vil du komme til mitt hjem, * Jeg savner å ha deg nær, Jeg har deg så kjær, Du vil fylle mitt hjerte, Du vil fjerne min smerte, * Du vil gjøre meg hel, Du vil berge min sjel, Du er mitt store savn, Du vil lede meg i havn. Vennlig hilsen Tore L. Gabrielsen
Dette innlegget ble publisert i dikt, Harstad, Kunst, Norge og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

