Et engangs nyp

 

Var på London pub i Oslo en tur,

Jeg forsøkte ikke å være lur,

Han var mørk og sto ved en vegg,

Ganske ung med to dagers skjegg,

  ***

Han så min vei,

Ville ha kontakt i en fei,

Gikk så på toalettet vinket til meg,

Ville ha meg med seg.

  ***

Jeg ristet på mitt hode til ham,

Han lukket da døren med et bang,

Et engangs nyp er ikke for meg,

Han likte det ikke og gikk sin vei.

  ***

Jeg ønsker noen å være nær,

En som kan ha meg kjær,

En å dele livet med,

En som gir min sjel fred.

  ***

Et engangs nyp kan ikke gi det,

Jeg lar det derfor ikke skje,

Nei gi meg en å leve med,

Så gir du meg også sjelefred.

Om toreluga (Tore L. Gabrielsen)

Hei, jeg skriver dikt og mye annet. her er et av diktene jeg har skrevet. Ikke alle diktene har samme tema, for temaene varierer svært mye. *** En homo det er jeg * En homo det er jeg, Er du mannen for meg, Du er ganske ung, Du er ikke for tung, * Du smiler til meg, Og jeg smiler til deg, Meg vil du gjerne ha, Du gjør meg så gla, * Jeg stryker ditt lyse hår, Jeg føler meg sår, Hvem er du min venn, Vil du komme til mitt hjem, * Jeg savner å ha deg nær, Jeg har deg så kjær, Du vil fylle mitt hjerte, Du vil fjerne min smerte, * Du vil gjøre meg hel, Du vil berge min sjel, Du er mitt store savn, Du vil lede meg i havn. Vennlig hilsen Tore L. Gabrielsen
Dette innlegget ble publisert i dikt, Kunst, skeiv og merket med , , , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

